Apropo de documentarul Fake Famous şi interviul ăsta pe care l-a publicat Urban.ro, am intrat la Kim Kardashian să văd cum mai stă cu followerii şi am dat de un Giveaway (care acum nu mai apare pe pagină, a fost ascuns sau şters). Avea 1100 de comentarii după mai bine de 24 de ore de la publicare. 205 milioane de followeri şi doar 1100 de comentarii la o postare. Ce-i drept, metoda de înscriere era să mergi pe alte două conturi, @kkwbeauty (4.7 milioane) şi @kkwfragrance (1.1 milioane), să dai acolo follow şi un comentariu ca să te înscrii. Printre cerinţe: să ai 18 ani şi să fii din SUA.

Câţi oameni s-au înscris?
La contul cu 4.7 milioane de followeri sunt 12.700 de comentarii, la contul cu 1 milion de followeri sunt 6300 de comentarii. Asta nu înseamnă că s-au înscris 12 mii, respectiv 6000 de oameni, că un user poate să pună câte comentarii vrea el, să dea tag la cât mai mulţi prieteni, astfel încât să aibă mai multe şanse de câştig.

În medie, un utilizator dă 3 comentarii (cel puţin aşa e în România, din ce giveaways am mai organizat pentru clienţi), ceea ce ar însemna că avem 4000, respectiv 2000 de useri înscrişi pe cele 2 conturi. Din 4,7 milioane, respectiv 1 milion.

Dacă vreţi un termen de comparaţie, Porc.TV are un giveaway cu un ceas Garmin. La 33.000 de followeri sunt 13.200 de comentarii, adică cu 500 mai multe decât are kkbeauty pe contul cu 4.7 milioane de followeri.

Deci n-are sens să mai vorbim de cele 205 milioane de followeri către care s-a anunţat acest giveaway timp de 24 de ore (postare la care erau 1100 de comentarii), chiar şi pe userii fiecărui cont în parte rata de conversie este extrem, extrem de mică. 0.25% şi 0.6% pentru al doilea cont.

Câţi dintre ăia 205 milioane de followeri or fi fake? Dar, mai important, cărui om de marketing care a sărit cu milioane de euro ca să se asocieze cu Kim Kardashian îi pasă cu adevărat de chestia asta?

Altfel, cea mai interesantă bucată din interviu e asta:

Nu stiu daca stii dar a fost un story in Forbes, una dintre Kardashian a fost pe coperta Forbes drept prima miliardara ca influencer. Si mai tarziu s-a dovedit ca, de fapt, au mintit;  nu e miliardara, pur si simplu au declarat alte cifre la taxe ca sa poata pretinde ca e miliardara si sa fie pe coperta Forbes. Asta e o nebunie absoluta. Nivelul la care au ajuns ca sa pretinda ca au aceasta viata pe care, de fapt, nu o au e nebunesc…

Mie îmi scăpase informaţia asta. 

Later Edit: influenceriţa care a plătit taxe la stat ca să declare că e miliardară în Forbes este Kylie Jenner, sora lui Kim Kardashian West. Ca să nu fie dubii privind care soră Kardashian fakereşte mai mult.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu