Am observat trendul ăsta atât la Carrefour, cât şi la Leroy Merlin, aşa că presupun că vom vedea în curând astfel de etichete prin toate magazinele mari.

Mi se pare o soluţie excelentă pentru că rezolvă mai multe probleme în acelaşi timp: preţurile se pot actualiza imediat, fără să mai existe eroarea umană, iar stocul este afişat direct, deci ştii dacă mai există pe undeva prin spate sau dacă pur şi simplu nu mai au produsul respectiv. Asta înseamnă că nu mai stai să cauţi un angajat care să-ţi răspundă la o întrebare simplă.

Genul ăsta de etichetă necesită un sistem de gestiune în spate, cu care să comunice, însă toate magazinele mari au aşa ceva. 

Bine, puteţi concluziona şi că etichetele înlocuiesc personalul din magazine, dar realitatea e că mulţi retaileri se plâng că nu găsesc oameni să angajeze. La Metro am văzut tot mai des asiatici, care nu vorbesc română, aşa că nu te pot ajuta. Probabil că problema asta o să se acutizeze pe măsură ce vom avea tot mai mulţi influenceri şi tot mai puţini oameni care să producă ceva util.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu